ارز های مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارز های مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

آمار و ارقام ریپل شگفت انگیزی است

ریپل، دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار، طی چند ماه گذشته موجب افت و خیزش شده است. با استفاده از ارزش رمزنگاری در پایین بازار 30 سنت، ریپل شاهد آن بوده است که پایگاه کاربری آن بسیار زیاد است. بر خلاف بیت کوین که شاهد افت بسیار زیادی بوده است.


یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که از سال 2012، ریپل یک سوابق شگفت انگیز را به دست آورده است. این نظرسنجی نشان می دهد که در طول 6 سال گذشته، در مجموع 1 تریلیون دلار به صورت ریپل منتقل شده است. به اعتبار آن، 900 میلیون معاملات ریپل بر روی کتابخانه ریپل انجام شده است.


اطلاعات نیز نشان می دهد که 43 میلیون کتابدان در کتابخانه ریپل بسته شده اند.

خرس ها همچنان به سقوط قیمت ارزها ادامه می دهند.

قیمت ارزهای دیجیتال پس از چند روز تقویت دوباره ارزش خود را از دست دادند. در حال حاضر، کل اقتصاد معکوس، به شدت نزدیک به کاهش ارزش بازار 100 میلیارد دلار روانشناسی است. علاوه بر این، از زمانی که بازارهای جدید ما ارزهای دیجیتال را به روز می کنند، حجم تجارت جهانی از معمول کمتر است، و دارایی های معادل 11.5 میلیارد دلار در طول 24 ساعت گذشته معامله می شود.

قیمت های بازار رمز گشایی دوباره کشف می شوند، زیرا دارایی های 10 ارز دیجیتال بزرگ بین 2 تا 13 درصد در 24 ساعت خسارت دیده اند. در زمان انتشار، کل سرمایه بازار از تمام سکه های موجود 104.2 میلیارد دلار امروز است. در حال حاضر قیمت پایه بیت کوین در روز جمعه 3.8٪ و در هفته گذشته 2.8٪ کاهش یافته است. این به بیت کوین می دهد که قیمت جهانی در حدود 3،302 دلار است و ارزش آن در مبادلات معینی پایین است. علاوه بر این، هسته بیت کوین دارای ارزش بازار حدود 57.5 میلیارد دلار است که 55٪ سلطه نسبت به کل دارایی اقتصاد دیجیتال است.

ریپل پشت یر بیت کوین است، زیرا بازار با 12 میلیارد دلار جذب می کند و هر ریپل برای 0.29 دلار در هر سکه مبادله می شود.اتریوم دارای رتبه سوم است، اما بازارها از 4.6٪ پایین تر است و اتریوم برای 86 دلار برای هر علامت تجاری معامله می شود. امروز ستاره ای (XLM) چهارمین موقعیت را به دست می آورد، زیرا هر سکه برای یک قطعه 0.10 دلار معامله می کند. با این حال، در طول 24 ساعت گذشته، بازارهای XLM بیش از 7.5 درصد از دست داده اند. در نهایت، حاکم فعلی موقعیت پنجم، تسویه حساب پایدار (USDT) است که برای یک دلار آمریکا معامله می شود و یک بار در حالی که چندین پوند بیش از 1 دلار است.

استانبول برای بزرگترین کنفرانس بلاک چین و ارزهای دیجیتال در منطقه انتخاب شده است

مهمترین کنفرانس بلاک چین و ارزهای دیجیتال منطقه، با بهترین نام ها در زمینه بین المللی، در تاریخ 20 فوریه 2019 در استانبول ترکیه برگزار می شود.


سرمایه گذاران با بلاک چین و ارزهای دیجیتال ، مهندسین و متخصصان از ترکیه، اروپا، خاورمیانه و آسیای میانه شرکت خواهند کرد. تام لی، تحلیلگر وال استریت، کال ایوانس که یکی از پنج نام بزرگترین نامزدهای فوربز در زمینه کریستوآوران است، رئیس جمهور جمهوری دموکراتیک لیبرلند ویت و مدیر توسعه کسب و کار در بنیاد "ترون" در فهرست سخنرانان اصلی کنفرانس هستند.


شرکتکنندگان کنفرانس به بهترین متخصصان در زمینه بزرگترین انقلاب تکنولوژیکی و مالی قرن بیست و یکم گوش می دهند، فرصت های سرمایه گذاری خود را ارزیابی خواهند کرد و درک درستی از بخش بلاک چین خواهند داشت.


بیش از 5000 شرکت کننده از 20 کشور در این کنفرانس شرکت خواهند کرد و بیش از 10،000 نفر در حال تماشای زنده خواهند بود. سرمایه گذاران، کارآفرینان و متخصصان با هم بحث خواهند کرد تا بازار فعلی رمزنگاری ارز و آینده تکنولوژی بلاک چین را مورد بحث قرار دهند.

بیل گیتس، موسس مایکروسافت می گوید ارزهای دیجیتال فقرا را قویتر می کند

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، نه تنها در اکوسیستم تکنولوژیکی، بلکه در اکوسیستم مالی و بشردوستانه نیز تأثیر فراوانی دارد. گیتس، با گسترش حمایت خود به تکنولوژی های ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین، در ویدیوی اخیری که ارزهای مجازی این توانایی را در اختیار فقرا در سراسر جهان قرار می دهد، بیان می کند.

در حالی که ارزهای مجازی حمایت خود را از یکی از ثروتمندترین افراد در جهان به دست می آورد، یک جادوگر برای ارزها است؛ گیتس در حال اجراست  در صورت مخالفت هایی که با ارزهای دیجیتال وجود دارد.

او در مصاحبه ای با بلومبرگ در سال 2014 گفت:

بیت کوین بهتر از ارز است، زیرا شما مجبور نیستید که از لحاظ فیزیکی در یک مکان قرار گیرید و البته، برای معاملات بزرگ، ازر بسیار ناخوشایند است.


در حالی که در طول فوریه 2018، گیتس در حال توجیه خطرات احتمالی بیت کوین بود:

ویژگی اصلی ارزهای دیجیتال ناشناس بودن آنها است. فکر نمی کنم این چیز خوبی باشد توانایی دولت برای پیدا کردن پول شویی و فرار از مالیات و تامین مالی تروریست ها، چیز خوبی است. در حال حاضر، ارزها برای خرید داروهااستفاده می شود، بنابراین این فناوری نادر است که موجب مرگ و میر در راه نسبتا مستقیم می شود.


رهبران کشورهای G20 خواستار مالیات ازرهای مجازی بین المللی هستند

کشورهای G20 خواستار مالیات بر ازرهای دیجیتال و همچنین مقررات آن برای مبارزه با پولشویی شدند.


بر اساس Jiji.com، متن نهایی یک سند که به طور مشترک توسط رهبران گروه 20 به دست می آید، خواستار "یک سیستم مالیاتی برای خدمات پرداخت الکترونیکی مرزی" می شود.


این مقاله سپس مشخص می کند که در قوانین فعلی، شرکت های خارجی که "کارخانه یا پایگاه دیگری در ژاپن ندارند" نمی توانند توسط دولت محلی مالیات داده شوند. در این نشریه آمده است که رهبران گروه 20 به دنبال "ایجاد یک سیستم مالیاتی برای خدمات الکترونیکی بین المللی" هستند.


کشورهای عضو، که این آخر هفته در بوئنوس آیرس، آرژانتین جمع شده اند، گزارش داده اند که بر روی این سیستم کار می کنند و "در سال 2019، زمانی که ژاپن رئیس اجلاس نشست خواهد شد، موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد." نسخه نهایی مقررات، پس از در نظر گرفتن پیشنهادات گزارش شده است که هر کشور عضو تا سال 2020 در این زمینه قرار دارد.


همانطور که Cointelegraph در ماه اکتبر گزارش داد، مدیر عامل شرکت در پشت برنامه سرمایه گذاری cryptocurrency Circle خواستار "عادی سازی در سطح G20" صنعت ارزهای مجازی شده است.


در ماه ژوئیه، وزیر دارایی فرانسه، برونو لمرر، همچنین از G20 خواست تا بحث و جدل در مورد ارز ها را در این اجلاس آخر هفته برگزار کند.


لی مایر گفت که رهبران "بحث بر سر مسئله بیت کوین (BTC)" را از هم جدا می کنند، زیرا "احتمالا ظاهرا خطر گمانه زنی وجود دارد". او سپس به این نتیجه رسید که فرانسه باید "با سایر اعضای G20 آن را بررسی کند" ما می توانیم بیت کوین را تنظیم کنیم. "