ارز های مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارز های مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

اتریوم - Ethereum

در ساده ترین حالت، Ethereum یک پلت فرم نرم افزار آزاد مبتنی بر فن آوری بلاکچین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیر متمرکز را ایجاد و اجرا کنند.

برای درک کامل اتریم، آنچه که آن را انجام می دهد و چگونه می تواند به طور بالقوه بر جامعه تاثیر بگذارد، مهم است که یاد بگیریم چه ویژگی های اصلی آن و چگونه آنها از روش های استاندارد متفاوت است.


اول از همه، Ethereum یک سیستم غیر متمرکز است که به معنی آن است که توسط هیچ یک از واحد های حاکم واحد کنترل نمی شود. اکثریت مطلق خدمات آنلاین، کسب و کارها و موسسات بر اساس سیستم متمرکز حکومتداری ساخته شده است. این رویکرد برای صدها سال استفاده شده است و در حالی که تاریخ ثابت کرده است که زمان و مابقی آن ناقص است، اجرای آن هنوز هم لازم است، زمانی که احزاب به یکدیگر اعتماد ندارند.

Ethereum، یک سیستم غیر متمرکز، به طور کامل مستقل است و توسط هیچ کسی کنترل نمی شود. این مرکز نقص مرکزی ندارد، زیرا از هزاران رایانه داوطلب در سراسر جهان استفاده می شود، به این معنی که هرگز نمی تواند به صورت آفلاین اجرا شود. علاوه بر این، اطلاعات شخصی کاربران در رایانه های شخصی خود باقی می مانند، در حالی که محتوا مانند برنامه ها، فیلم ها و غیره، به طور کامل تحت کنترل سازندگان آن قرار می گیرد بدون اینکه از قوانین سرویس های میزبانی مانند فروشگاه برنامه و یوتیوب  استفاده شود.


ثانیا، مهم است که درک کنیم که هر چند که همواره در مقایسه با یکدیگر، Ethereum و Bitcoin دو پروژه کاملا متفاوت با اهداف کاملا متفاوت هستند. Bitcoin اولین رمز عبور cryptocurrency و یک سیستم انتقال پول است که توسط یک تکنولوژی لایه عمومی منتشر شده به نام Blockchain ساخته شده و پشتیبانی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.