ارز های مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارز های مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

بیت کوین در روز به حدود 30 درصد می رسد، چون جنگ داخلی ارزها در حال وقوع است

پنج روز پیش، هارد فورک سختی از رمزنگاری نقدی بیت کوین گذشت. پنج روز طولانی . به دنبال آن، جنگ داخلی که بازارهای رمزنگاری ارزانی را در برگرفته بود، شروع به کار کرد، با مخالفان گفت که هارد فورک آنچه که یک هفته وحشیانه برای قیمت های گسسته بود.


دو هارد فورک - Bitcoin Cash ABC و Bitcoin Cash SV - همچنان در یک جنگ "هش" مشغول به کار هستند، که در اینجا می توانید بیشتر بخوانید.


با این حال، نسخه بیت کوین نقدی پیش از بیل، و Bitcoin Cash به خودی خود یک هاردفورک از بیتکوین اصلی است - در حال تحمل آن بسیار سنگین است.


در اوج این ماه، قیمت آن نزدیک به 640 دلار بود. با این حال، تا شنبه - روز بعد از هارد فورک - تقریبا نیمی از این مقدار بود. امروزه، با این حال، این شدیدترین ضربه از پیشرو در بورس اوراق بهادار است، با 30٪ از ارزش آن در 24 ساعت گذشته پاک شده است.


این امر، به طرز عجیب و غریب، پس از یک تظاهرات بسیار کوچک، شاهد افزایش قیمت Bitcoin به بیش از 308 دلار بود که این میزان در یک مرحله پایین تر از 240 دلار در هفته افت کرد. اما این صعود امید کاذب بود و سقوط سریع و بی رحمانه بود. در حال حاضر در حال فروش است که در آن، حدود 245 دلار بود. در عین حال، Bitcoin Cash ABC و Bitcoin Cash SV، هر دو روز مثبت داشتند (با Bitcoin Cash ABC یکی از چند سکه است که در ردیاب سکه CryptoCompare از بین رفته است).


نبرد خشمگین است و بیت کوین از 24 سکه برتر در طول 24 ساعت گذشته به عنوان مجموعهای از 10 ارز دیجیتال استفاده می کند. به نظر می رسد یک روز طولانی در رمزنگاری است...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.