ارز های مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

ارز های مجازی

بیت کوین - اتریوم - زی کش و ...

بازار ارزها با 3 میلیارد دلار بهبود مییابد: شرایط فروش را نشان میدهد بیتکوین پایین را نشان میدهد

در 24 ساعت گذشته، ارزیابی بازار ارزهای دیجیتال از 137 میلیارد دلار به 140 میلیارد دلار پس از بهبودی جزئی حدود 2 درصد افزایش یافته است.

هردو معامله گر سرچشمه و نشانه های کلیدی بازار کوچک، روزی را با زیان های نسبتا جزئی در محدوده 1 تا 3 درصد به پایان رسانده اند.

حجم بیت کوین (BTC) از 5/5 میلیارد دلار در چند روز گذشته به 4 میلیارد دلار کاهش یافته است که بیشتر از 27 درصد است. با توجه به این که ارزش BTC در زمان کاهش حجم آن به طور قابل ملاحظه ای کاهش نیافته است، می توان نتیجه داد که فشار فروش بر روی ارزها موثر بوده است.

معامله گر و اقتصاددان ارزهای دیجیتال توضیح داد:

"دیروز، بیت کوین سیگنال اصلی فروش بیش از پیش من را به روز رسانی کرد. این سیگنال تنها یکبار قبل از تاریخ ژانویه 2015 چاپ شده است. بسیار نزدیک به پایین است که برای هشت ماه برگزار شد و تنها یک بار پس از آن، به طور خلاصه، در طول تصادف فلش اوت 2015 نقض شد. "


به طور کلی، پس از کاهش 30 تا 40 درصد، ارزهای اصلی تمایل دارند در اواسط دوره بهبود یابد، همانطور که در مورد ریپل دیده می شود. روند مشابه در هفته های آینده بیت کوین می تواند نشان دهد که اگر دارایی بتواند با ثبات قیمت پایین خود را نشان دهد.


حتا اگر بیت کوین پایین تر از 4،000 دلار کاهش یابد، این احتمال وجود دارد که سطح حمایت 4،000 دلار در پنج روز گذشته دو بار مورد آزمایش قرار گرفته باشد، ثبات در محدوده 3800 تا 4200 دلار می تواند BTC را برای ایجاد ریشه در منطقه 4000 دلار و سیگنال پایین.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.